Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Jessica - 29 juni 2009 22:53

Förra veckan var jag och hämtade mina nya linser i Vällingby hos optikern där. De har ju inte direkt suttit så bra som de borde har gjort kan man säga. Men nu har jag varit utan linser så länge, solen skiner och jag vill ha mina solglasögon så jag har använt dem ändå. Idag var det dags för återbesök.... har gruvat mig för att få kämpa för att få prova ett annat par.

Optikern kom och titta i ögat.... Nej du, här ska vi beställa nya linser till dig, de här kan du ju inte ha.

Det gick ju bättre än väntat kan man säga.


En annan sak, kanske inte så rolig men....jo den är ganska rolig.

Vi kan tjäna pengar på Michael Jacksons bortgång.

R.I.P

På skolavslutningen kom P hem med en Michael Jackson docka som spelar en bit av "Black and Whit", den är ungefär lika stor som en barbie docka och i kartong och allt. A tycker om att låten är bra och dansade (får inte ha den längre) varje gång den spelades.

Nu kan vi om vi vill sälja den på E-bay för allt mellan 100-200 dollar, och där har jag bara sett 2 stycken av den som vi har.



Av Jessica - 29 juni 2009 22:49

Men attans vad varmt det är, jag om någon brukar aldrig klaga på värmen och det tänker jag inte göra nu heller. För det är nog så att jag är på fel plats nu när det är så varmt.

Man ska inte vara mitt inne i stan, det är nästan så att det kokar under fötterna när man går.


Tessan ville ha lite bilder efter besöket hos frissan, vi börjar med en innan bild:


Sedan en efter



Sedan kommer jag efter både frissan och salong  Pär hemma i vardagsrummet....


Ovido - Quiz & Flashcards