Alla inlägg under juni 2011

Av Jessica - 2 juni 2011 23:45

Oj oj vad tiden springer i väg. Jag har tänkt flera dagar och till och med någon vecka att jag måste sätta mig och skriva i bloggen. Lägga upp lite bilder men sen är det helt plötsligt ny dag och jag har inte gjort det den dagen heller.


Sommaren är här – det är ju i alla fall juni nu så förhoppningsvis så blir det varm och skönt i några månader nu.


     


Malte har varit och tävlat. Han satt personligt rekord på längdhopp,3 meter precis. Han var supernöjd efter tävlingen.


 

Dagen efter tog han en annan tävlig – Minimaran, även på den satte han personligt rekord. 12.25 blev tiden.


 


Jag har faktiskt också varit ute och sprungit – jag deltog i Vårruset. Man kan ju inte vara sämre än sonen så jag klämde också dit ett personligt rekord på 29 minuter.


I dag har jag och Malte varit på Stinsen, han har klippt sig, och det blev inköp av kläder till avslutningen och lite nya sommarkläder.

I morgon kommer Hampus och Sebastian hit och ska vara hos oss till på söndag. Det ska bli roligt att få ha dem här hos oss.


På lördag lämnar jag Pär med alla barnen själv en stund för att gå på en överraskningsfest.


  


 

    

Ha det så bra

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards