Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Jessica - 21 juni 2009 10:19

Nu har vi kommit hem efter att ha firat midsommar.

På torsdagen åkte vi till Nyhyttan, svärfars landställe, vi kom dit vid 20 tiden. Då satte jag igång att baka tårtor, och det höll vi på med till kl 00,30.

På fredagen var det ett massivt arbete med att få allt klart tills gästerna började komma vid 15-tiden.

Vi hade ett gemensamt studentfirande med midsommarfirandet. Det var 32 personer på detta ställe. Bilar körde fast i leran, och behövde knuffas iväg.

När vi skulle äta upphörde regnet och solen kom fram.


På lördagen åkte vi till Näs och Tessans föräldrars landställe, där vi grillade, spelade spel och hade det trevligt, trevligt var det i Nyhyttan också förstårs.

Söndagen bestod i att ta sig hem och installera Wii:et som M har fått genom ett bra byte med min bror. Sedan spelades det tills det var dags att gå i säng.

Själv satt jag mig i stolen på altanen och somnade.

 När jag piggnade till tog jag mig en promenad i det fina vädret som kom fram på kvällen


KRAM

Jessisa 


Ovido - Quiz & Flashcards