Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Jessica - 24 februari 2011 16:39

I lördags firade vi Jonathans 18 årsdag med pompa och ståt.


  


Vi var mellan 50-60 personer som samlades i familjehotellets matsal.

Där de fick mat och dryck.


  


Jonathan var nöjd med festen och då är jag också nöjd.


  


På måndagen, den stora myndighetsdagen, var han och skrev in sig som blodgivare. Kan bara meddela att hans far var väldigt stolt.


  


Sen har veckan bestått av VAB, både Alfons och Malte varit dåliga, men nu är de pigga och glada igen, Malte har varit i skolan idag och Alfons ska få gå till dagis i morgon.


På lördag begär de sig ut till Örnboet, där de ska vara på sportlovsläger hela veckan. Vilket resulterar i att jag kommer att vara själv hela veckan.

Den veckan kommer jag att jobba, träna och hälsa på vänner hade jag tänkt.


Men min träning går det bra och nu börjar människor runt omkring se att det hänt saker. Fler gånger under förra veckan var det personer runt omkring mig som kommenterade förändringen.


Ha det så bra

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards