Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Jessica - 24 oktober 2011 08:12

Men lusten har inte riktigt infunnit sig. Men nu tänkte jag uppdatera er lite.

Kan inte lova att jag kommer att skriva här varje dag eller varje vecka, men jag ska iallafall börja lite igen.


Sommaren har varit här och även försvunnit. Denna sommaren har varit en lugn och skönt sommar. Min semester var sen. Vi tillbringade denpå Leksands sommarland, tillsammans med en grannfamilj. Det var väldigt trevligt och roligt. Vädret hade vi en otrolig tur med.


         


Sen så har Malte bytt skola. han började i Hagnässkolan nu efter sommarlovet och tycker att det är väldigt roligt. Han är nöjd med skolan. Förra veckan var vi till optikern och nu på lördag så ska vi dit igen om se om han behöver glasögon. Han har ocks börjatläsa en hel del böcker vilket jag tycker väldigt roligt.


       


Alfons han har böejat på stora avdelningen på dagis och det funkar väldigt bra. Han har blivit så stor killen, han har blivit en egen liten person som har mycket roliga idéer och kommentarer för sig.


Jessica

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards