Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Jessica - 15 juli 2009 08:29

Sitter framför datorn en stund innan det är dags att hoppa in i duschen. Har kört ett pass med Wii Fit,, jobbar kväll i kväll så det är trevligt att få umgås med familjen innan jag åker till jobbet.

 Men det är bara Pär och jag vakna ännu.


Pär och barnen ska åka med farmor till Stjärnholms slott, kommer hem i morgon. http://www.stjarnholm.se/, det blir säkert jättetrevligt för dem.


Ni kan ju få hjälpa mig och Pär också, men det kanske inte alls är säkert att vi går på ert alternativ. Men om ni går in på http://www.customer.se/ameliapaket/  Vi har fått en hotell övernatting (när jag började prenumererade på Amelia) och vi tänkte utnyttja den. Men det fanns en hel del ställen att välja på. VAD SKULLE DU VÄLJA???


Har även kommit överens om hur vi ska göra i hallen nu när vi kommit i gång med planerade av den -  tar nog ett tag innan det är klart, men det kommer att bli klart sakta med säkert ska ni se.

Tänker inte avslöja så mycket men det finns lite ideér på www.myfirstroom.se


Nu ska jag gå och göra frukost och sedan bär det av till jobbet.


HA EN BRA DAG ALLA


KRAM

Jessisa

Ovido - Quiz & Flashcards