Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Det är väldigt konstigt

Av Jessica - 7 november 2008 07:22

men nu har vi varit hemma i 4 dagar och A blir inte bättre kan jag säga.

Förkylningen är värre, hostan är värre och nu har han feber också.....


Är det någon som har en säng över... För jag har en jobbig 7 åring över, vet inte vart dennna JOBBIGA 7 åring kom ifrån. Men en dag var han bara här, en som ska provocera alla, se hur långt man kan gå innan man får skäll.

Fast man vet att detta har med utvecklingen att göra så är det väldigt jobbigt när det är så här. Man får verkligen intala sig att det går över snart.


I dag är fredag och filmkväll hemma hos oss, vilket betyder att S och R kommer på middag och vi ser film, oftas brukar jag somna innan filmen är slut och de fortsätter att titta på film. Middag som vanligt blir TACOPAJ.


Men han är ganska söt min 7 åring i allafall, kan säga att efter att denna bild är tagen har han vuxit jättemycket. Ser mycket mognare ut i ansiktet nu.


 
 
Nettan

Nettan

8 november 2008 21:19

Pappsen körde hur bra som helst och allt har varit toppen förutom en mor som inte har klarat av pappsens LUGN!!!! Hon har därför varit som en jävla jojjo och jag har blivit tokig.
4 pyamaser och en alfons fleecedress har jag här hemma till dig.

PUSS

http://www.skorpan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 oktober 2011 21:27

   är här och det blir allt mörkare och mörkare.   Förra året i oktober snöade det redan och det var mycket kallare än vad det är detta är. Hoppas att vi får en fin vinter men lagom mycket kyla och inte så mycket slask.          I början...

Av Jessica - 24 oktober 2011 08:12

Men lusten har inte riktigt infunnit sig. Men nu tänkte jag uppdatera er lite. Kan inte lova att jag kommer att skriva här varje dag eller varje vecka, men jag ska iallafall börja lite igen.   Sommaren har varit här och även försvunnit. Denna s...

Av Jessica - 2 juni 2011 23:45

Oj oj vad tiden springer i väg. Jag har tänkt flera dagar och till och med någon vecka att jag måste sätta mig och skriva i bloggen. Lägga upp lite bilder men sen är det helt plötsligt ny dag och jag har inte gjort det den dagen heller.   Sommare...

Av Jessica - 2 maj 2011 09:05


Nu har påsken kommit och gått. Långfredagen tillbringade vi i Eskilstuna, där Malte hade friidrottstävling. Han deltog i60 meteroch längdhopp. Det blev personbästa på60 meter. Detta var första tävlingen som han genomförde med spikskor, det beror på...

Av Jessica - 14 april 2011 21:37

Nu är jag här igen. Inte lika långt uppehåll som sist. I tisdags var det begravning för gamla farmor Inga. Det var en fin begravning. Men precis som alla begravningar så var det även en jobbig tillställning.   Vad har hänt mer då? Inte så myc...

Ovido - Quiz & Flashcards